Anna and the Eagle have seen them all... - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu Anna and the Eagle have seen them all... - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu

Anna and the Eagle have seen them all...

Door: Arjo

Blijf op de hoogte en volg Annabel

25 Maart 2011 | Indonesië, Lombok

gegroet gij die achter gebleven zijn,
na Medan zijn we naar de oerangs geweest geweldig zoals deze rangers jouw een beeld proberen te geven van het leven van deze het meest op de mens lijkende aap (of anders om wie kijkt nu naar wie..)

daarna toch maar de vaart er in gezet want het land is toch wel erg uitgestrekt

na sumatra naar java, yogja werd het de borobodur en die anders hoop stenen (er was namelijk een aardbeving over heen gegaan) toch het blijft indrukwekkend zulke tenpels ook als ze niet helemaal toegankelijk zijn

snel verdere naar de Bromo vulkaan dit is echt niet te geloven hoe mooi deze is om 5.30 in de morgen...
Na een bus rit van bromo naar Denpasar waren we eigelijk helemaal naar de klote dus maar een luxe hotel genomen Pop harris vreselijk lekker geslapen mag ook wel voor 350.000 rup.

Denpasar is dus helemaal niks snel naar Kuta beach hostel met zwembad had anna perfect geregeld net trouwens als in yogja Delta home stay ook met zwembad

we hadden bedacht dat Flores toch wel even mee genomen moest worden,toer geregeld bij perama tours
eerst even naar flores gevlogen (het wordt bijna wekelijkse kost, vliegen)

daarna op een boot van Flores naar Lombok.

eerst naar Rinca daar hebben we 1% van de komodo varanen gezien 21 dus (ik weet nu wel waarom maar dat komt een andere keer wel) een paar waterbuffels en van die kreeftjes met een hele grote roode schaar tien tallen, ook anna haar favorieten dier de monkey met bossen te gelijk

Daarna Nemo, Dorey, Scarface en de rest onder water met tientallen te gelijk. volgens duitse Anne was de blauw vis water school uit gelopen hier zwomen er wel honderden elke keer voorbij

op een of ander bounty eiland nog een zoet water val bezocht geweldig hoe helder dit water was. Tarzan swing gedaan.

nu zitten we in Lombok lekker een dagje niets doen morgen nog even naar Gille's want er zat anders te veel dagen van niets doen in de planning

ps. als je echt lekkere Gado Gado wilt eten moet je even naar een weg restaurant op de weg van Solo naar Probolingo ik weety allen nog dat het Mitra hete echt lekker voor 15.

op de boot ook lekker eten! drie keer per dag nasie met wat groenten en vlees er bij.

We hoeven ook niet meer naar Lovina, Want dolfijnen hebben we onderweg ook genoeg gespot.

zijn jullie al jaloers?

Groetjes, Arjo en Anna (bel)

Voor foto's: http://annabel87.hyves.nl/album/60651608/Zuid_oost_Azie/Ia_-j78y/

Ik heb geprobeert om ze op chronologische volgorde te zetten, maar helaas wil hyves niet meewerken..

• 25 Maart 2011 - 12:47

Lisanne:

Hey,

Zozo wat hebben jullie in de afgelopen tijd veel gezien en gedaan!!!
    Mooi hoor!

Blij dat Annabel nog steeds zulke goede vrienden is met de apen :P.

Heb de link even naar Eveline door gestuurd, volgens mij zocht zij nog een goed Gado Gado restuarant!! Dus als ze er eens langs mocht komen. Haha

Nou heel veel plezier nog!

En tot over een paar weken!

Liefs Lisanne

• 25 Maart 2011 - 14:49

Suzan:

Mmm ja, ik ben wel jaloers ja! Haha die foto op hyves van "tarzan", geweldig ;).
    xx

• 28 Maart 2011 - 09:44

Joycee!:

Heey Arjo en Annabel!!
    Ik denk dat iedereen wel jaloers is hierzo ;P.. maar mooi weer hebben we hier nu ook gelukkig dus daar ligt het aan! Maar jullie maken wel mooie dingen mee en zien ook heel veel mooie dingen!! Daar ben ik wel jaloers op.. Arjo,, had jij onder het typen van dit bericht een borrel op ?????? haha Nouu veel plezier nog en tot het volgende bericht!!
    Nice hari dan salam. Jane Eyre.
    Groetjes Joyce.

• 29 Maart 2011 - 12:00

Wilma:

wat leuk om te lezen, dat jullie je zo goed vermaken, maar wat gaat de tijd snel..(afgelopen weekend ging er zo maar een uur extra voorbij!!)dat zal voor jullie helemaal zo zijn. De laatste loodjes zijn altijd zwaar, maar in jullie geval zal dat anders zijn, veel plezier nog maar weer.

• 31 Maart 2011 - 10:39

Marian:

Hey,

Je maakt toch wel foto's hè, want we trekken er gewoon een ochtendje voor uit op kantoor (weet René alleen nog niet) om met zijn allen je verslag nog uitgebreider te horen. En daar horen ook foto's bij.
    Alvast een goede reis naar Beijing.

Groetjes