The Eagle has landed - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu The Eagle has landed - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu

The Eagle has landed

Door: Arjo

Blijf op de hoogte en volg Annabel

12 Maart 2011 | Indonesië, Medan

Slamat makan again boys en girls


mooie vlucht gehad met singapore airline, m'n eigen absoluut niet verveeld.

ik kwam er in het vliegtuig wel achter dat ik eigelijk veel korter reisde

ik was vergeten dat elke tijd zone er ook nog bij kwam!!!!

Ik kon ook niet slapen dus dan maar aan de drank

het was nog donker toen we in singapore aankwamen
Maar heel appart klaarlichte dag bij het vertrek een uur later

Het hostel is simpel maar de dame is erg aardig

we hebben wat van de stad gezien gisteren de oude wijk wat een bende

vandaag de nieuw wijk, je weet niet wat je ziet...

Wat me ook opvalt is de drukte de hele dag door zelfs savonds
Iedereen toetert naar elkaar en wij trekken ook hier wel de aandacht

polite fotos maken, school meisjes en jongens fotos maken en iedereen staart je aan of begind te lachen iedereen wil je ook helpen positief maar ook negatief

vandaag betaalde we 10000 voor een ritje. Terug wilde ze 50000 hebben wij liepen daarna gewoon weg geen tel daarna konden we wel mee voor 12000 uiteidelijk onderhandelen en betaalde we 10000 met een bijna ongeluk bij de prijs inbegrepen
na hem betaald te hebben stond hij ons beteuterd aan te kijken met andere woorden: geef mij er nog 2000 bij..

Ik zou zeggen sampai jumpa

en de Eagle is flying further

Groeten Arjo (en Annabel)

  • 12 Maart 2011 - 16:04

    Anja:

    Blijven jullie wel uit de buurt van schuivende aardkorsten. Ik had niet begrepen dat Arjo de pen had genomen, maar nu ik het wel weet, had ik het eerder al kunnen bemerken....
    Fijne reis samen en doe nog steeds voorzichtig

  • 12 Maart 2011 - 21:14

    Wilma:

    nou broertje, en nichie, dan zit je onder hele bijzondere omstandigheden in het verre, verre buitenland. Toch wel handig om zo via de reissite van Annabel over jullie dagen te lezen. Handelen zit je in het bloed, dus.... zullen jullie geld overhouden als jullie terugkomen, want een paar dagen eraan vast knopen schijnt niet tot de mogelijkheden te horen. Veel plezier samen...

  • 16 Maart 2011 - 11:43

    Marian:

    Hoi Arjo en Annabel,

    Fijn dat je toch het reisverslag van Annabel aanvult. We zijn erg benieuwd naar je verslag van Java. Wie weet kan daar ook een fotootje van jullie beiden bij?
    En zijn de reisdoelen nog hetzelfde gebleven?

    Geniet en een fijne reis samen.

  • 16 Maart 2011 - 14:26

    Joyce!:

    Heey Arrie!!!
    Mooi dat je een goeie reis heb gehad!! Ik heb net ff de foto`s gezien van je met die Orang Oetangs!! LEUKKK!! Wat een ervaring zal dat zijn menn!! Geniet daar maar mooi met je dochter samen!!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

    Nikmati makan di sana .. dan bola!

  • 17 Maart 2011 - 17:11

    Ingrid:

    hoi annabel en arjo,
    goh wat een ervaring om dat zo samen te doen, super!!!
    ik zou zeggen geniet van alles en we wachten je volgende verslag weer af hoor arjo!
    enne........passen jullie een beetje op elkaar!!

  • 18 Maart 2011 - 17:09

    Marjo:

    Ik wacht al weer ff op het nieuwe verslag......................maar jullie hebben 't vast gezellig saampies, is 't wel verstandig om naar China te gaan??????
    Ik zou maar mooi 'n beetje uit de (giftige) rook van Japan blijven als ik jullie was.
    En (nogmaals) Annabel je was mooi op tijd weg, het is nu in Syrië ook 'n zootje.
    Veel plezier nog, gr. Mar

  • 21 Maart 2011 - 08:35

    Helga:

    Hoi Arjo en Annabel,
    Jullie leren de Oosterlingen wel kennen met hun onderhandelingen. Prachtige ervaringen/indrukken samen met je dochter. Geweldig man. Geniet er van. Zoals iedereen wachten we met smart op de foto's!!!!
    groetjes van je hardwerkende collega's..

  • 23 Maart 2011 - 18:02

    Yvon:

    Hallo Annabel en Arjo,

    Hier het eerste berichtje van Yvon het heeft ff geduurd maar hier dan toch een bericht.
    Wij hopen hier vandaan dat jullie samen een fantastische reis hebben en doe vooral voorzichtig en geniet ervan want voor je het weet zijn jullie weer thuis.

    Groetjes van de Groentjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Medan

Annabel

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 23663

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 09 April 2010

Botswana!

11 November 2010 - 30 November -0001

Midden Oosten en verder...

Landen bezocht: