Aankomst in Syrie - Reisverslag uit Damascus, Syrië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu Aankomst in Syrie - Reisverslag uit Damascus, Syrië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu

Aankomst in Syrie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annabel

12 November 2010 | Syrië, Damascus

Hallo allemaal,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik goed ben aangekomen in Damascus. Op schiphol kwam, door het slechte weer, de vlucht naar Budapest aan met vertraging. Daardoor leek het er even op dat ik mijn aansluitende vlucht naar Damascus niet ging halen. Maar omdat ik allebei de vluchten met dezelfde luchtvaartmaatschappij vloog bleef t vliegtuig wachten. Dus kon ik meteen doorlopen.

Rond 3 uur 's nachts (jullie tijd) kwam ik aan op damascus. Hier ben ik een tijdje bezig geweest om mn visum te halen en door de douane te komen. Maar dit is allemaal zonder problemen verlopen. Ik heb ze maar niet vertelt dat ik misschien ook nog naar Israel wil gaan ;-). Want dan hadden ze er waarschijnlijk wat meer een probleem van gemaakt.

Na de douane ben ik met de taxi naar mn hostel gegaan. Daar kwam ik dus midden in de nacht aan. Nu ben ik de omgeving een beetje aan t verkennen. Zit nu in een internet cafe. Ik ga zo even op mn gemak bekijken wat ik hier allemaal wil gaan doen. Bij t hostel zijn ze erg vriendelijk en wijzen ze me graag de weg.De eerst komende 5 dagen ben ik in ieder geval in Damascus, daarna zie ik t wel :-)

Nou, ik weet even niet wanneer ik mn volgende berichtje stuur, maar voor nu weten jullie in ieder geval dat ik goed ben aangekomen.

Liefs, Annabel

  • 12 November 2010 - 10:09

    Lisanne:

    Hey,

    Goed om te horen dat je goed ben aangekomen in Damascus. En dat ze je zo het land binnen hebben gelaten.

    Moest wel aan je denken hoor. Je zou daar maar staan in je eentje en ze laten je het land niet in!!!.

    Nou ben zeer benieuwd naar al je verhalen.

    Wat is het tijdsverschil daar met hier?

    Veel plezier!!!

    NXXX

  • 12 November 2010 - 10:49

    Laura:

    he bel!

    goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! fijn dat die mensen van je hostel vriendelijk zijn, hopen dat de rest dat ook is ;)
    have fun! xxx

  • 12 November 2010 - 10:56

    Suzan:

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Las je sms vanmorgen vroeg op pap zn mobiel en heb die doorgestuurd naar martin zn ouders. Heb je al 'vrienden' gemaakt? Haha, nou je ontmoet vast wel mensen! Kijk uit naar je volgende bericht. Geniet ervan, vooral ook van het weer haha ;).
    Heb nn geschiedenis kennis toets vanmorgen trouwens ook gehaald (waar ik gister hard voor aant leren was;p),
    X

  • 12 November 2010 - 11:53

    Eva:

    Hee An,
    Wat fijn dat je veilig aangekomen bent! Nu lekker genieten daar en alle dingen doen die je lekker zelf wil.
    Have fun hé!!!

    Kus Eef

  • 12 November 2010 - 13:37

    Laura V.d H:

    Fijn dat je er bent!
    Lekker warm daar zo te zien :) Heerlijk.. Nou veel plezier!! XXXXX

  • 12 November 2010 - 15:36

    Lianne:

    Annabel! goed om van je te horen. Ik hoop dat je lekker kan genieten daar. spannend hoor allemaal... heel veel plezier en niet met vreemde mannen mee ;)

    liefs!

  • 12 November 2010 - 16:09

    Aart:

    Hallo Annabel, wowww, in het MO. Een werelddeel dat mij erg aanspreekt. Ben zelf 3 x in Syrie geweest. Een boeiend en interessant land met erg veel cultuur. Geniet er van. Ik blijf je volgen.

    vr. gr. Aart

  • 13 November 2010 - 10:25

    Aleta:

    Hoi Annabel,

    Lekker dat je goed aangekomen bent, nu kan je gaan genieten van e reis, dit stukje zit er in ieder geval op! Hier gaat het ook goed, nog steeds druk van binnen!

    Groetjes van ons!

  • 13 November 2010 - 11:35

    Arjo:

    Hee Abbaba

    Geniet er van.

    Lekker temperatuurtje, had denk ik toch nu al met je mee moeten gaan.

    PS nog steeds niets van de post gehad

  • 13 November 2010 - 13:51

    Ria:

    Wat lekker om te horen dat het met de reis allemaal goed gegaan was.Smsie had Suzan doorgestuurd. Nou geniet maar lekker.(lekkere temperatuur) en we horen weer van je.

    groetjes Cor en Ria

  • 14 November 2010 - 10:00

    Saskia En René:

    Hey Annabel,

    Ik had al eerder een berichtje achter gelaten maar die staat er niet tussen......, vreemd.

    Leuk om weer een resiverslag van je te lezen, al wist ik helemaal niet dat je weg was, haha.
    De vorige keer heb ik je ook gevolgd....

    Ik ben benieuwd hoe lang je gaat en met wie je bent.

    Wij kijken uit naar het volgende verslag!

    Geniet van alles wat je ziet en meemaakt en natuurlijk van het mooie weer.

    Liefs uit Anna Paulowna.

  • 15 November 2010 - 12:08

    Linda:

    Hey Annabel, mooi dat je goed bent aangekomen. Heel veel plezier en we blijven je volgen.
    Veel liefs Emiel en Linda

  • 22 November 2010 - 20:10

    Tante Wilma:

    pas nadat je vader en Jelle bij ons waren geweest, ik had het zelf kunnen bedenken, konden we weer meereizen met je. Ik hoop, dat je mogelijkheden genoeg zult vinden om iedereen een beetje op de hoogte te houden en dat deze reis je geeft, wat je ervan verwacht. Dat je, hoe klein Nederland dan ook mag zijn, toch zult ontdekken, dat de plek waar jij geboren werd, toch echt nog niet zo n rare plek is. Goeie reis, we volgen je . Hele hartelijke groeten van ons gr.gasters.

  • 23 November 2010 - 10:14

    Laura:

    bel! waar hang je uit? laat eens wat van je horen ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Syrië, Damascus

Annabel

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 23608

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 09 April 2010

Botswana!

11 November 2010 - 30 November -0001

Midden Oosten en verder...

Landen bezocht: