Singapore and Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu Singapore and Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annabel Beldt - WaarBenJij.nu

Singapore and Malaysia

Door: Annabel

Blijf op de hoogte en volg Annabel

10 Maart 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Nog weer even een berichtje van mij. De afgelopen ander halve week heb ik me vermaakt in Singapore en Maleisië. Singapore stond vooral in het teken van reisgenoten meeten die ik ergens anders in Zuid-Oost Azië al eens was tegen gekomen. Erg gezellig om hen nog een keer te zien! Verder is Singapore niet echt heel boeiend. De twee dagen dat ik er was waren voldoende. Voor mijn gevoel is Singapore 1 groot Shopping Mall, en laat ik nou net geen ruimte meer in mn backpack hebben..

Vanaf Singapore heb ik de bus naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië, genomen. Vanaf Kuala Lumpur heb ik een bus genomen naar the Cameron Highlands. Deze plek staat bekend om zijn theeplantages. Ik heb de plantages dan ook bezocht en een theeproeverij gedaan (super lekker!)

Helaas moest ik vanmorgen alweer vertrekken naar Kuala Lumpur omdat ik morgen naar Indonesië vlieg! Daar zal ik morgenochtend rond 8 uur mn vader ontmoeten in Medan op Sumatra. Samen zullen wij 3 weken door Indonesië reizen, gevolgd door een kleine week in Beijing, China. En dan zal ik, als het allemaal volgens plan verloopt, vrijdag 8 april om 12.15 uur weer op Nederlandse bodem landen. Mooi optijd voor Paasvee ;-)

Vanaf nu laat ik dus het schrijven van de waarbenjij.nu verhalen aan mn vader over :-)

X Annabel

p.s. Foto’s : http://annabel87.hyves.nl/album/60651608/Zuid_oost_Azie/Ia_-j78y/

  • 10 Maart 2011 - 15:55

    Suzan:

    Haha, ik werd vannacht om 5uur wakker, omdat mam Jelle riep om pap weg te brengen... Hij was dus al ergg vroeg onderweg;). Hoop dat hij nog wat in het vliegtuig heeft kunnen slapen. Ik ben wel benieuwd naar jullie reis samen.. Dus zet er maar snel weer wat leuks op (en foto's natuurlijk).
    xxx

  • 10 Maart 2011 - 15:56

    Suzan:

    Je moet 8 april wel weer thuiskomen hoor, niet langer blijven haha ;p. Veel plezier!

  • 10 Maart 2011 - 16:57

    Debbie:

    Hee an,
    Laat ik ook weer eens reageren. Nee he singapore is niet bijzonder. Ik vond KL wel grappig. Nou geniet lekker en gezellig met je paps. Doe het de groeten en zeg maar dat ik (weet niet zeker) zijn plaats vervang bij het kermis comite. haha.

    xx Deb

  • 11 Maart 2011 - 07:47

    Tante Wilma:

    gisteravond laat het bericht, dat je vader het eerste deel van de reis had afgerond. Zit hem maar goed achter zn broek om dagelijks iets te schrijven, want zoveel nieuwe indrukken kun je bijna naderhand niet navertellen. Heel veel plezier samen.

  • 11 Maart 2011 - 20:35

    Margreet:

    He Annabel!
    Leuk om je verhalen te lezen. Veel plezier nog daar!
    Liefs

  • 12 Maart 2011 - 17:15

    Tante Marjo:

    Hey Annabel en Arjo, leuk dat jullie samen verder gaan maar pas wel op voor de tsunami's, aardbevingen en vulkanen en ook niet op 't ijs gaan, veel plezier, gr. tante Mar

  • 22 Maart 2011 - 18:15

    Corien:

    he annabel,
    wat een geweldige verhalen allemaal, en ontzettende leuke foto's.
    nu lekker met je vader nog een paar weken reizen, ben je tenminste niet meer alleen. geniet er van met zn tweeen en tot horens.

    groetjes corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Annabel

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 23660

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 09 April 2010

Botswana!

11 November 2010 - 30 November -0001

Midden Oosten en verder...

Landen bezocht: